www.jovagyok.hu

HTML

www.jovagyok.hu

Dalokról

Zene és zene és zene az életem. Ebben a blogban dalokról, és a hozzájuk fűződő személyes visznyomról írok. Szubjektív vélemény, néha elragadtatott áradozás, máskor meg nem. Pont.

Friss topikok

Linkblog

2009.01.16. 13:06 Criticman

Deep Purple: Fire Ball

Azért elég érdekes körülmények között szerettem meg a Deep Purple-t. Középiskolás voltam, rocker nem is, de rock-rajongó, és nem igazán tetszett az, hogy ennyire nagyon favorizálják a Doors-t, mely szerintem inkább botrányaival, mint zenéjével írta be magát a nagykönyvbe. Szóval, M. Balázs haverommegkérdezte, melyik a kedvenc külföldi együttesem. Én meg mondtam, hogy a DP.

Semmiféle hanganyagom nem volt tőlük, pótolni kellett ezt a hiányosságot. Irány Anyuci ,aggyál már pénzt, mire, kazettára, ó, hogy az istenáldjon, de azért ideadta. Irány a "zenebolt", ahogy akkor hívtuk és vettem Deep Purple-kazit, és az első szám ez a tüzes labda címezetű remekmű volt ( amúgy helyesen: tűzlabda), és nagyon tetszett, szállingóztam közben, mint hajnali harmat a déliszélben, szóval, jó volt, na. Jó ma is, amúgy.

Szólj hozzá!

Címkék: rocker doors deep purple dp zenebolt hanganyag együttes kazi fire ball külföldi együttes


A bejegyzés trackback címe:

https://dalokrol.blog.hu/api/trackback/id/tr54881631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása